Title Bar Maker

Sunday, June 10, 2012

#TwtUpKami

Assalammualaikum and hai there.

So on 9 June 2012, Saturday, saya pergi #TwtUpKami kat Bukit Jalil. With mah bonda. Actually there's others but cancel cancel cancel and yeah tinggal the two of us. It's okay la, best jugak.

First sampai macam tak tahu nak pergi mana. Kitorang just like wandering around the place. Then baru tahu kena register. Dapat pelekat tulis twithandle sendiri @UmairahUmyy ofcoz. Then yeah kitorang just jalan-jalan. Jalan-jalan je pun dah jumpa ramai famous people which is so exciting. Lulz yeah I'm so lame ejeklah, ejek. I'm not famous, that's why meeting famous people is awesome. Followers saya baru 500+. Tak beribu pun macam korang.

But memang best. I saw Megat Amir Danish. Dia pakai rambut afro. Baju merah. Kelakar sangat tengok dia. Tapi ingat nak tegur tapikan tapikan malu sebab ramai kawan dia. Segan.

I saw Najua Boltz too. Well I am so happy when she said I look familiar. Eh no my twithandle look familiar. Of course, I've mention you. Maybe you do read my mention. And and and I said to her about the video project. And she was talking to me about it.... But I'm not really hearing anyway, cause I've read it in the email, that's one. She's too cute and pretty in the real life anyway. I can't help looking at her face and say, lawanya dia lawanya dia comelnya dia comelnya dia jealousnya saya jealousnya saya hahaha . In twitter, she looks older than she should be. But not in real life. She looks younger pulak.  Hahahaha. And I am so speechless. Tak tahu nak cakap apa. Then that time just waste like that~ But ada take a picture with her la. Nak tengok? Yay me I'm with Najua Boltz.

Saya nampak kaku kan. Awkward.
And masa join Speed Dating, Najua is there too. She's friendly. And I bet every 6 guys yang dating ngan kitorang tadi pilih Najua as their favorite date. Confirm. Me iz forever alone Lulz. But masa speed dating tu sumpah segan plus awkward plus kelakar plus semua ada lah hahaha. Ada yang tak tahu nak tanya apa, ada yang cakap banyak. Hahah kelakar. And I found one of them in twitter too! Agak segan nak follow actually tapi follow je laa hahaha.

And masa speed dating ada Karl Shafeq tiba-tiba. Damn ah you I thought you speed dating with me. Ye ah dia duduk depan saya but camera dekat belakang saya tengah rakam dia mengacara tv9 kot kalau tak silap. Then saya tercongok kat situ macam... what the hell is going on ? HAHAHA I have picture. wait ah

Me with the pink shawl ok.

Tengoklah betapa kelirunya saya.

Yeah I was like, aha, what are you doing? Talk to me la. Jangan tengok camera kat atas tu.

Then I saw a lot of twitfamous too. Like Justin Bieber's die hard fans a.k.a girfriend. But tak jumpa dia punya twithandle. I thought it's ellyawrr? But tak jumpa. .__. Anyway dia pun friendly. Saya tercakap "Eh tu ellyawrrr...." Then dia "Eh... Hai!" Comel je. Hikhik.

I saw Ekyn Aris too. Gigi dia memang comel in real life. Tapi ni tak tegur sebab segan dia dengan kawan dia.  And Amat Jamaludin. Dia ni busy gila. Pergi atas dia ada. Pergi bawah dia ada. Pergi kiri dia ada. Pergi kanan dia ada. Anywhere you go, you'll saw him. Yeah. Ke sana ke sini dia pergi. And he's the one yang kasi maggi free dekat saya. And dia kasi pen marker kat saya jugak. And memang banyak kali terjumpa dia, tapi segan nak mintak tangkap gambar sebab dia memang so busy like that.

And I saw Abiydah a lot. Tiga empat kali terserempak. But yang ni lagilah segan nak tegur sebab ex-schoolmates yang tak pernah tegur pun kat sekolah. And I do saw some of my ex-schoolmates! And I saw Kyo. But sepintas lalu je. And I thought nak jumpa Apple since dah ternampak Kyo. Unfortunately I don't even know what Apple looks like. Dammmn. And I saw Iqram Dinzly. And dia sangat sombong. Annoying tahu tak. Menyesal ambik gambar dengan dia.

Bla la. Muka kau pun tak ikhlas.

I saw Fouziah Ghous and she's so friendly and she has a very cute voice. Suka ambik gambar dengan dia. Hikhik. Here's pictures.

Dia baik sangat :3

And I saw NAJIB!!! Hahahahaahaha. Nak salam tu tak sempat la. I saw Aznil. And a lot more twitfamous and actor and singer and a lot more lah. And stage perform pun best but unfortunately I need to went home earlier since my mom will be so mad if I late. Hm. Nak tengok hujan and bunkface sebenarnya. And the flashmob. And everything that happenned. 

And I draw something on my hand. I want to draw it on my face but just takut dia comot sebab berpeluh so tangan je la. It's UNICORN FTW~ But then a few hours later Bonda comotkan. Damn you bonda. Hahaha. It's okay actually. Painting je puns~ 



the comot one :(


BUT IGNORE MY FACE ANYWAY. Tu muka penat tu. Muka panas (cuaca panas).

But memang best lah kat #TwtUpKami. I buy two shawls and some foods some drinks some goodies. And Saya sapu banyak jugak air Milo dengan Nescafe. Free flow bebeh~ And this camwhore with Bonda.



And yeah this is the goodies. Saya hilang kipas dia. Maybe tercicir di mana-mana. Yeah, I tend to lose things easily :/


And dapat ni. Tiba-tiba someone datang dekat saya and said, "Nah, ambiklah, free."
And I was like, wow, thankyou, amende yang free ni sampai nak edar bagai? Macam excited ah kan.
Then bukak buku ni rupanya Najib je semua. Paling takleh bla Najib pergi LRT siap ber camera bagai. Macamlah dia nak angkat lrt tu kasi terbang hahaha.
But this book is quite funny anyway hahaha. Thanks.


That's it for today. Xoxo 
Assalammualaikum and Bai Bai~