Title Bar Maker

Monday, March 19, 2012

Birthday Girl :3

Assalammualaikum.

So, on 18 March 2012, hari Ahad, umur saya dah cukup Fifteen :') *OMGOMGOMG* *hahaha* Gembiranya saya, ada sebanyak 200+ orang wish Happy Birthday dekat saya through Facebook, Twitter, phone, straight to face and much more hehe. *bukan nak bajet, tapi tu dah kira sikit je sebenarnya*

Umi bangun awal, nak pergi hangout dengan gang BTHO, Ayu Ainaa Fatin Tasya Wany, pergi Jusco. Sampai awal sangat, takde sorang pun yang sampai. So Umi pergi toilet jap. Keluar dari toilet, sesat. -.- Lama dah tak pergi Jusco, sampai sesat en. Pusing pusing pusing, akhirnya sampai dekat Mcd, jumpa diorang wee~ Sampai-sampai je Tasya hug me tight. Yes I know you miss me hee~ Sementara tunggu Wany, macam biasa Tasya and Fatin buat lawak bodoh like bodoh gila, macam biasa jugak Umi and Ayu gelak gelak gila. Rindu suara Ayu yang lembut tu hahahaha xD

Then Wany dah sampai kitorang makan Mcd. Finish eating, kitorang pergi beli ticket wayang John Carter. Pastu sementara tunggu nak masuk hall, kitorang pergi main photo sticker, serious mahal, sekali main RM10 a.k.a 10 token. Tapi best ah, sebab dia ada masa, buat kitorang gelabah nak pilih-pilih frame bagai semua. Benda tu edit gambar kitorang over doh, macam dollssss~ Pastu jumpa Ainaa~ Keshiaaann dioo, tak dapat join photo sticker hahaha. Pastu kitorang pergi makan frozen yogurt. Sedap~ Abang yang jaga kedai tu annoying, orang kata nak 3 froyo couple, tapi dia kasi single. Tasya dah buat suara marah~ hahaha! Pastu pergi tengok cerita John Carter. Sumpah best gila weh! Seriously. Mula-mula dia macam mengarut sikit, alaa macam cite Avatar la, tapi memang best gilaaaaaaaa!!! Okay over pulak hehe. Pastu pastu masa tengah tengok wayang tu, Wany memekak nak pergi tandas ah apelah, pastu phone dia bukan reti nak silent, balak dia call bukan main rajin lagi. Aku bengang jee, kang aku angkat call tu kang haaaa, aku cakap, WOI BOLEH DIAM TAK. hahaha. Then kitorang pergi jalan-jalan.... Pergi kedai.. pastu pergi makan Pizza Hut. Sedap. Seriously FULL. Kenyang gila, boleh gemuk okay hahaha.

Thanks to Ainaa and Tasya sebab belanja semua orang. Kaya bolehlah nak belanja semua enam orang kan~~ And thanks for the rantai. Saya suka saya suka hehehe :3

And Fatin, aku nak claim hadiah dari Thailand aku!! HAHAHA! Kata je nak kasik. LOL jk gurau je kbai.

Ni gambar, sorry tak susun. Malehh~

Me with Ayu. Ignore my face cuz I know it's weird.

Tengok Tasya kat belakang hahaha xD

Me with Ayu :*

Me with Wany at J.Co.

Me with Ainaa at J.Co.

Ehem Kbai. Umm Yeah Bye.

Suka gambar ni heee :D

Me with Ayu :*


Me with Wany and Ainaa at J.Co :*

Me with Fatin at Pizza Hut :*

Our photo sticker :')
K photo sticker tu Ainaa tak scan semua. Patutnya ada lagi yang Umi tulis 'Happy Birthday'... Hmm I want that one... Nvm.

That's it, Bye Mwahh Xx